Markanın fəaliyyət sahəsi, rəqibləri və xüsusi istəklərlə bağlı ətraflı məlumat təqdim olunur

Təqdim olunmuş məlumatlar əsasında araşdırılma edərək 2 loqo konsepti hazırlanır

Hazırlanmış loqolar görüş zamanı müştəriyə təqdim olunur. Arxasında duran məntiq və fəlsəfə açıqlanır

Təklif olunan loqolardan biri seçilir və seçilmiş loqo yazılı şəkildə təsdiqlənir

Loqonun istifadə qaydalarında qeyd olunacaq məlumatlar (ünvan, ümumi e-poçt, sayt, telefon nömrələri və s.) təqdim olunur

Təsdiq olunmuş loqo və təqdim olunmuş məlumatlar əsasında loqonun istifadə qaydaları hazırlanır

Görüş zamanı loqonun istifadə qaydaları müzakirəyə çıxarılır

Görüş zamanı loqonun istifadə qaydaları müzakirəyə çıxarılır

Daha sonra loqo qaydalarında yer alan kommunikasiya vasitələrinin çap formatları hazırlanaraq müştəriyə təhvil verilir

Bütün master fayllar müştəriyə təqdim olunur.