Loqoların Hazırlanması
Markanın fəaliyyət sahəsi, rəqibləri və xüsusi istəklərlə bağlı ətraflı məlumat təqdim olunur
Təqdim olunmuş məlumatlar əsasında araşdırılma edərək 2 loqo konsepti hazırlanır
Hazırlanmış loqolar görüş zamanı müştəriyə təqdim olunur. Arxasında duran məntiq və fəlsəfə açıqlanır
Təklif olunan loqolardan biri seçilir və seçilmiş loqo yazılı şəkildə təsdiqlənir
Loqonun istifadə qaydalarında qeyd olunacaq məlumatlar (ünvan, ümumi e-poçt, sayt, telefon nömrələri və s.) təqdim olunur
Təsdiq olunmuş loqo və təqdim olunmuş məlumatlar əsasında loqonun istifadə qaydaları hazırlanır
Görüş zamanı loqonun istifadə qaydaları müzakirəyə çıxarılır
Görüş zamanı loqonun istifadə qaydaları müzakirəyə çıxarılır
Daha sonra loqo qaydalarında yer alan kommunikasiya vasitələrinin çap formatları hazırlanaraq müştəriyə təhvil verilir
Bütün master fayllar müştəriyə təqdim olunur.