Neyminq Xidməti
Markanın fəaliyyəti, rəqibləri və xüsusi istəkləri ilə bağlı ətraflı məlumat verilir
Brifdəki məlumatların doğruluğunu təsdiq etmək üçün doldurulmuş brif Sifarişçiyə göndərilir
Adlar görüş zamanı müştəriyə təqdim olunur və əsaslandırılır
Təklif olunan adlardan biri seçilir və seçimini yazılı şəkildə təsdiqləyir
Müştəri ona təklif olunan adlardan heç birini bəyənmədiyi təqdirdə, bəyənməmə səbəbini(lərini) əsaslandırır
Səbəblər həqiqətən də məntiqli olduğu təqdirə, yeni adların düşünülür
Proses nəticə alınana kimi davam edir.
Göstərilən səbəblər əsaslı olduğu təqdirdə, yeni adların düşünülməsi istiqamətində işlərə başlanılır və proses nəticə alınana kimi davam edir
Təqdim olunan növbəti adlardan birinin Sifarişçi tərəfindən elektron olaraq təstiq olunması nəticəsində proses yekunlaşır