Markanın fəaliyyəti, rəqibləri və xüsusi istəkləri ilə bağlı ətraflı məlumat verilir

Brifdəki məlumatların doğruluğunu təsdiq etmək üçün doldurulmuş brif Sifarişçiyə göndərilir

Adlar görüş zamanı müştəriyə təqdim olunur və əsaslandırılır

Təklif olunan adlardan biri seçilir və seçimini yazılı şəkildə təsdiqləyir

Müştəri ona təklif olunan adlardan heç birini bəyənmədiyi təqdirdə, bəyənməmə səbəbini(lərini) əsaslandırır

Səbəblər həqiqətən də məntiqli olduğu təqdirə, yeni adların düşünülür

Proses nəticə alınana kimi davam edir.

Göstərilən səbəblər əsaslı olduğu təqdirdə, yeni adların düşünülməsi istiqamətində işlərə başlanılır və proses nəticə alınana kimi davam edir

Təqdim olunan növbəti adlardan birinin Sifarişçi tərəfindən elektron olaraq təstiq olunması nəticəsində proses yekunlaşır