KLİNİKA İŞİNİN AUDİTİ

Klinikaya müştəri gözü ilə baxmağa və “Nəyə görə klinikaya istədiyiniz sayda müştəri gəlmir?” sualına cavab verməyə kömək edirik. Bunun üçün də müştərinin klinika haqqında qarşısına çıxan bütün məlumatların qiymətləndirilməsini həyata keçiririk.

Klinikanın saytının auditi

Bir çox potensial fərdi və korporativ müştərilər klinikalara müraciət etmədən öncə onun veb platforması ilə tanış olur. Onların böyük əksəriyyəti “öz imicinin qayğısına qalmayan klinika mənim sağlamlığımın qayğısına necə qalacaq” düşüncəsi ilə saytdan ayrılır.

Xidmət keyfiyyətinin auditi

Bir çox müştərilər xidmətdən narazı olduğu təqdirdə, bunu sadəcə ətrafında olan insanlara bildirməklə kifayətlənirlər. Onların çox az qismi klinikanın sosial şəbəkəsinə öz iradını bildirməkdə maraqlı olur. Bu isə klinika üçün görünməyən və təhlükəli narazı kütlənin yaranması deməkdir.

Rəqabət analizi

Rəqiblərin yol verdikləri səhvləri analiz etməklə, həm marketinq büdcənizə qənaət edin, həm də marka dəyərinizi formalaşdırın. Müştərilər axı müqayisə etməyi xoşlayırlar.

Gizli Müştəri

Gizli müştərilər istənilən şirkətin ən sadiq və doğrunu söyləyən konsultantlarıdır. Onlar Sizə qarşılanma mərhələsindən tutmuş xidmətin keyfiyyətinə kimi olan bütün proseslərdə gördükləri çatışmazlıqları tək-tək Sizə bildirəcəklər.

AUDİTDƏN SONRA KLİNİKA HANSI NƏTİCƏLƏRİ ƏLDƏ EDİR?

Klinikanın işində problemlərin aşkar edilməsi

Klinikanın işində mövcud olan bir çox boşluq və nöqsanlar, bir çox hallarda öz həllini tapmır. Təbii ki, bütün boşluqları daxildə olmaqla görmək mümkün deyil. Bunun üçün kənardan baxış və klinikanın çölündən Sizi yaxşı analiz edərək həll yollarını təklif edən bir dəstəkçi lazımdır.

Klinikanın mövcud vəziyyətinin tam obyektiv şəkli

Klinikanın auditi faktiki olaraq, müştərilərlərlə iş prosesində doğru diaqnostikanı xatırladır. Bu daha çox vaxt və yüksək həkim peşəkarlığı tələb etsə də, nəticədə loyal müştəri qazandırır. Eyni yanaşmanı tibb sahəsinə də aid etmək olar. Siz daha çox vaxt və müxtəlif reklam alətlərindən istifadə etməklə müştərilərin cəlb olunması üçün müəyyən addımlar ata bilərsiniz. Lakin bu Sizə kifayət müştəri və müsbət imic qazandırmayacaq. Bu istiqamətdə yüksək gəlir əldə etmək ancaq kompleks şəkildə addımlar sayəsində mövcud ola bilər. Digər biznes sahələrində olduğu kimi tibb sahəsində də klinikanın yerləşdiyi ünvan və bu ünvanın müştərilər üçün nə qədər uğurlu olması belə real dəyişikliklərə və yüksək gəlir əldə etməyə belə səbəb ola bilər.

Yeni fikirlər, biznesinizin gələcək inkişafı və hərəkəti üçün əsasdır

Məhz bu, Sizin klinikaya kənardan baxışı təmin etməyə qadirdir. Tibbi marketinq üzrə mütəxəssislərin verəcəyi tövsiyyələr, klinikanızın hazırkı vəziyyətdə malik olduğu imkanlara daha dolğun və yeni prizmadan baxmağa imkan verəcək. Bu tövsiyyələr Sizə imkanlarınızdan səmərəli istifadə etmək imkanı qazandıracaq.

Sifariş et
Məsləhət al Brief yüklə