Kontent Marketinq

Potensial müştərilərinizlə ünsiyyət qurmağın rəqəmsal formasıdır. Aqressiv və quru satış edən menecerlər əvəzinə, məhsul və ya xidmətlərinizlə bağlı müxtəlif faydalı materiallar hazırlamaqla müştərilərinizlə ünsiyyət qura bilərsiniz. Materiallar məqalə, məlumat toplusu, mütəxəssis rəyi, video, infoqrafika və s. formada, çatdırılma yolları isə sayt, sosial media, e-mail marketinq, TV, radio, bloq, qapalı qrup və forumlar kimi fərqli platformalar ola bilər.

Kontent Marketinqin üstünlükləri

Brendin tanıtımını artırın.

Təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətlər haqqında hazırlanmış yazılı və ya video formatlı məlumatlar müştərilərinizin olduğu bütün platformalarda (media, bloq, TV, radio, sosial şəbəkələrdə) yayımlanması markanızın tanınmasına müsbət təsir edə bilər.

Mütəxəssislər danışsın.

Sahə üzrə mütəxəssislərin, ekspertlərin müştərilərə təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətlərlə bağlı rəy bildirməsi digər potensial müştərilərdə Sizin marka haqqında müsbət fikrin formalaşmasına təkan verəcək.

Rəqiblərinizi qabaqlayın.

Təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətinizlə bağlı maraqlı və davamlı kontent formalaşdırmaq Sizi rəqiblərinizdən ciddi şəkildə fərqləndirə bilər. Bu kontentlər məhsulun özəlliyi, vacibliyi, funksionallıqları və s. ilə bağlı ola bilər.

Keyfiyyətli konversiya yaradın

Kontent marketinq xidməti müştəriləri təklif etdiyiniz məhsulu və ya xidmətləri almaq üçün qərarlar verməyə sövq edir. Məhsul və ya xidmət barədə yazılmış (satan) kontent sonunda müştəri qazandırır.

Google-a daha yaxın olun.

Müxtəlif platformalarda yerləşdirilmiş keyfiyyətli və faydalı kontent Sizin veb saytınızı həm google, həm də müştərilər üçün önəmli informasiya portalına çevirəcək. Yerləşdirilmiş kontentlər Sizi axtaranları ünvanına gətirəcəkdir.

Xərclərinizi optimallaşdırın.

Kontent marketinq ilə gələcəkdə google reklamları üzrə xərclərə də qənaət edə bilərsiniz. Müştəri kütlənizin olduğu platformalarda vaxtında və faydalı kontent formalaşdıraraq paylaşmağınız büdcənizi qorumağa kömək edəcək.

Marcom-da kontent marketinqin formalaşması qaydaları:

Auditoriyanı analiz edirik.

Birinci addım kimi təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətləri kimlər üçün, hansı platformalarda və necə yazacağımızı analiz edirik.

Kontenti audit edirik.

Məhsul və xidmətlə bağlı müxtəlif platformalarda yazılmış kontentin cari vəziyyətini, müştərilər üçün faydalılıq dərəcəsini müəyyən edirik.

Strategiya qururuq.

Təqdim olunmuş məhsul və ya xidmətlərlə bağlı cari vəziyyətə, rəqiblərin aktivliklərinə əsaslanaraq kontent marketinq strategiyasını hazırlayırıq.

Kontent plan hazırlayırıq.

Hazırlanmış və təsdiq olunmuş strategiya əsasında görüləcək işlərin və yazılacaq kontentlərin planı (mövzular, yayımlanacaq platformalar, tarixlər) hazırlanır.

Yerləşdirmə edirik.

Təsdiq olunmuş plan əsasında hazırlanmış kontentlərin məhsul və ya xidmətlərə maraq göstərəcək müştəri kütləsinin toplaşdığı platformalarda yerləşdiririk.

Nəticələri analiz edirik.

Müxtəlif platformalarda yerləşdirilmiş kontentlərin effektivliyini (miqyası, sayta keçidini, sosial şəbəkə aktivliyini) ölçürük.

Sifariş et
Məsləhət al Brief yüklə