MARKETİNQ PLAN

Şirkətlərin növbəti il ərzində öz sektoru üzrə atacağı marketinq addımlarının yol xəritəsidir. Şirkətin növbəti il üçün marketinq planının hazırlanması şirkətin daxili komandasının və ya bu istiqamətdə tərəfdaş şirkətin dəstəyi ilə bazarda gedən prosesləri qiymətləndirilməsi, bazarda fəaliyyət göstərən şirkətlərin analizi və digər faktorlar nəzərə alaraq hazırlanır.

MARKETİNQ PLANIN HAZIRLANMASINDA HARADAN BAŞLAYIB, HARAYA GEDİRİK.

A – Şirkətin analizi

- Şirkətinizin uzun və qısa müddətli məqsədləri; - Şirkətinizin missiya və vizyonları; - Şirkətinizin də mövcud olan fəlsəfə və dəyərlərin analizi; - Şirkətinizin güclü və zəif tərəfləri; - Şirkətinizin təxmini bazar payı.

B – Müştərinin analizi

- Şirkətin müştərilərinin təxmini sayı; - Müştərilərinizin demoqrafik (yaşı, cinsi, sosial vəziyyəti); - Müştəridə məhsul və xidmətə görə yaratdığınız dəyərlər.

C – Rəqiblərin analizi

- Rəqiblərin bazar payının analizi; - Rəqiblərinizin güclü və zəif tərəflərinin analizi.

D – Şirkətin PEST analizi

- Bazarın siyası və iqtisadi olaraq analizi; - Milli dəyərlərin analizi; - Bazarın texnoloji olaraq analizi.

İŞİNİZİ PLANLI TUTUN

OFFLINE (OFLAYN) MARKETİNQ

- Çöl Reklam strategiyasının hazırlanması; - TV və Radio yerləşdirmələr üzrə Media planın hazırlanması; - Çap materiallarının hazırlanması.

ONLINE (ONLAYN) MARKETİNQ

- Veb sayt üzrə yenilənmələr; - SEO Optimizasiya işlərinin görülməsi; - Google reklam strategiyasının hazırlanması; - Sosial Media Strategiyasının hazırlanması; - E-mail Marketinq strategiyasının hazırlanması; - PR strategiyasının hazırlanması.
Sifariş et
Məsləhət al Brief yüklə