Linkedin strategiyası
LINKEDIN STRATEGİYASI
Linkedin üzrə şəxsi imicin formalaşdırılması digər sosial şəbəkələrlə müqayisədə ciddi şəkildə fərqlənir. Facebook və instagramda paylaşılan postların bu platformada paylaşması 95% hallarda nəticə vermir. Hətta şəxsi imicin yanlış xətt üzrə inkişaf etməsi ilə də nəticələnə bilər. Linkedin daha çox B2B istiqamətində olduğu üçün burada şəxsi imic formalaşdırmaq fərqli strategiya tələb edir.
Şəxsi brendinq
İxtisaslaşdığınız sahə üzrə həm şəxsi, həm də korporativ imicinizi formalaşdırmaqla gələcəyinizə yatırım edin. Bu yatırım Sizə istər şəxsi, istərsə də işgüzar həyatınızda daha çox kömək olacaq.
Əlaqələr qurun
Linkedində müsbət imici olan şəxslər üçün şəxsi və biznes əlaqələri qurmaq, adi istifadəçilərə nisbətən daha rahat olur. Bu üstünlükdən istifadə edərək əlaqələrinizi genişləndirin və daha böyük auditoriyaya sahib olun.
Dəst xətt
Bu platformada fərqlənmək üçün mütləq şəkildə həm vizual, həm də kontent baxımından fərqlilik yaratmaq lazımdır. Sizin üçün yaradacağımız dəst xətt ilə linkedin platformasında fərqlənəcəksiniz.
Sizi daha yaxından tanımaq üçün görüşürük. Bu bizə Sizin üçün necə bir linkedin strategiyası qurmağımıza təkan verəcək.
Sizin iştirakınız ilə Linkedin profilinizdəki cari vəziyyəti analiz edib, qaranlıq qalan məsələlələrlə bağlı müvafiq suallar ünvanlayırıq.
Paylaşımlar və linkedindəki imicinizin formalaşdırılması üçün yol xəritəsi hazırlayırıq. Bu yol xəritəsi fəaliyyət istiqamətinizdən asılı olaraq inkişafınıza yol açacaq.
Təmsil etdiyiniz şirkət və ya şəxsi brendinqinizə uyğun dizayn konsepti hazırlayırıq. Sizə bir sirr açaq. Linkedin istifadəçiləri daha çox postun şəklinə baxıb, daha sonra mətnini oxuyurlar.